-
Instalacja
-
Licencje
- Jak aktywować licencję jednostanowiskową?
- Jak aktywować licencję USB?
- Kiedy zaczyna biec termin mojej licencji czasowej?
- Na ilu stanowiskach mogę korzystać z licencji USB?
- Co to jest licencja jednostanowiskowa?
- Na ilu stanowiskach mogę aktywować licencję jednostanowiskową?
- Czy mogę aktywować licencję na serwerze?
- Czy mogę przenieść licencję jednostanowiskową z jednego urządzenia na inne?
- Co to jest licencja wieczysta?
- Jak długo mam dostęp do usługi aktualizacji i wsparcia przy licencji wieczystej?
- Kupiłem licencję wieczystą, po wygaśnięciu usługi aktualizacji i wsparcia nie przedłużałem tej usługi. Teraz chciałbym wykupić usługę aktualizacji i wsparcia. Czy mogę to zrobić? Czy muszę zapłacić dodatkowo za czas, przez który nie korzystałem z usługi aktualizacji i wsparcia?
- Po co miałbym zmieniać licencję wieczystą na czasową?
- Co to jest licencja czasowa?
- Czy kupując licencję czasową uzyskuję dostęp do aktualizacji i wsparcia?
- Jak długo trwa usługa aktualizacji i wsparcia w licencji czasowej?
- Co zyskuję dzięki usłudze aktualizacji i wsparcia w licencji czasowej?
- W jaki sposób mogę przedłużyć licencję czasową?
- Czy mogę przenieść licencję jednostanowiskową z jednego urządzenia na inne?
- Jak mogę przenieść licencję jednostanowiskową z jednego stanowiska na inne?
- Dlaczego muszę czekać 24 godziny na przeniesienie licencji jednostanowiskowej z jednego stanowiska na inne?
- Czy mogę zmienić licencję jednostanowiskową na licencję USB?
- Kiedy zaczyna biec termin mojej licencji czasowej?
- Co to jest licencja jednostanowiskowa?
- Co to jest licencja USB?
- Czy w tym samym czasie mogę korzystać z licencji USB na kilku stanowiskach?
- Co muszę mieć aby aktywować licencję USB?
- Do czego służy pendrive w licencji USB?
- Dlaczego na pendrive nie wyświetla mi się numer klucza licencyjnego?
- Czy muszę posiadać własnego pendriva?
- Zgubiłem (zniszczyłem) pendrive służący jako klucz do licencji. Co mam zrobić?
- Dlaczego muszę płacić za nowy klucz licencyjny gdy zgubię (zniszczę) pendrive?
- Aktywacja starszych licencji dostarczonych w formie pliku licencyjnego
-
Usługi aktualizacji i wsparcia
- Jak aktywować usługę aktualizacji i wsparcia?
- Co to jest usługa aktualizacji i wsparcia?
- Co otrzymuję w ramach usługi aktualizacji i wsparcia?
- Czy w ramach usługi aktualizacji i wsparcia uzyskuję dostęp do wszystkich aktualizacji?
- Jak długo trwa usługa aktualizacji i wsparcia?
- Kiedy zaczyna biec termin usługi aktualizacji i wsparcia?
- Mam licencję wieczystą kupioną jeszcze w firmie GeoX. Czy mam dostęp do usługi aktualizacji i wsparcia?
-
KaliBronek
- Program CAD nie jest rozpoznawany przez program Cubic Orb lub platforma CAD działa niestabilnie
- Szybki kurs obsługi programu
- Określanie punktów dostosowania za pomocą linii
- Określanie punktów dostosowania – szybka kalibracja na siatkę krzyży
- Edycja punktów dostosowania
- Jak edytować raster?
- Problemy z edycją rastra
- Problemy z inwersją rastra czarno-białego
- MicroStation v8 – uruchamianie KaliBronka w trybie zgodności z MicroStation v7
- Problemy z plotowaniem rysunków wektorowo-rastrowych – AutoCAD, IntelliCAD
- Nie widać skalibrowanego rastra (widać tylko ramkę)
- Problemy z formatem TIFF
- Nieprawidłowe rozmiary rastrów, problem z zapamiętywaniem rastrów
- Komunikat “należy odświeżyć raster”
- Obsługa TFW – problemy z plikami georeferencyjnymi
- DesignCAD
-
GoKart
- Program CAD nie jest rozpoznawany przez program Cubic Orb lub platforma CAD działa niestabilnie
- Konfiguracje w GoKarcie
- W programie GoKart nie można wybrać odpowiedniej konfiguracji
- Dostosowanie mapy do wczytanej konfiguracji
- Struktura plików konfiguracji
- Jak zmienić daty w pliku GML?
- Czy program GoKart wykonuje walidację GML?
- Przy eksporcie pliku różnicowego nie tworzy się dodatkowy plik
- Edycja mapy stworzonej w innym systemie
- Automatyczne kartowanie i obsługa współrzędnych
- Brak linii specjalnej w Autocadzie
-
GeoView
-
TranMap
-
Wms2Cad
-
RawGNSS
-
RawGenius
-
QuickGNSS
- Połączenie odbiornika GNSS z programem QuickGNSS
- Ustawienia NTRIP
- Ustawienia pomiaru – wysokość anteny, liczba epok, numer i kod punktu i in.
- Problemy z zachowaniem strzałki bieżącej pozycji i kompasu
- Jak wyświetlić mapę online z serwisów WMS, WMTS, TMS, Google Maps albo Open Street Map
- Jak wyświetlić mapę z pliku DXF
-
Sprzęt
- Jak długo trwa dostawa sprzętu?
- Czy Cubic Orb jest przedstawicielem Satlab w Polsce?
- Czy mogę umówić się na prezentację sprzętu?
- Czy mogę wziąć sprzęt Satlab w leasing?
- Słyszałem, że sprzęt Satlab jest chiński. Czy to prawda?
- Jakie dokumenty otrzymam przy wydawaniu sprzętu?
- Czy na sprzęt Satlab jest udzielona gwarancja?
- Po co mi dokument gwarancyjny?
- Czy Satlab prowadzi serwis na terenie Polski?
- Jakie promocje mogę otrzymać na sprzęt Satlab?
Jak długo trwa usługa aktualizacji i wsparcia w licencji czasowej?
Usługa aktualizacji i wsparcia trwa przez cały czas trwania licencji czasowej.