-
Instalacja
-
Licencje
- Jak aktywować licencję jednostanowiskową?
- Jak aktywować licencję USB?
- Kiedy zaczyna biec termin mojej licencji czasowej?
- Na ilu stanowiskach mogę korzystać z licencji USB?
- Co to jest licencja jednostanowiskowa?
- Na ilu stanowiskach mogę aktywować licencję jednostanowiskową?
- Czy mogę aktywować licencję na serwerze?
- Czy mogę przenieść licencję jednostanowiskową z jednego urządzenia na inne?
- Co to jest licencja wieczysta?
- Jak długo mam dostęp do usługi aktualizacji i wsparcia przy licencji wieczystej?
- Kupiłem licencję wieczystą, po wygaśnięciu usługi aktualizacji i wsparcia nie przedłużałem tej usługi. Teraz chciałbym wykupić usługę aktualizacji i wsparcia. Czy mogę to zrobić? Czy muszę zapłacić dodatkowo za czas, przez który nie korzystałem z usługi aktualizacji i wsparcia?
- Po co miałbym zmieniać licencję wieczystą na czasową?
- Co to jest licencja czasowa?
- Czy kupując licencję czasową uzyskuję dostęp do aktualizacji i wsparcia?
- Jak długo trwa usługa aktualizacji i wsparcia w licencji czasowej?
- Co zyskuję dzięki usłudze aktualizacji i wsparcia w licencji czasowej?
- W jaki sposób mogę przedłużyć licencję czasową?
- Czy mogę przenieść licencję jednostanowiskową z jednego urządzenia na inne?
- Jak mogę przenieść licencję jednostanowiskową z jednego stanowiska na inne?
- Dlaczego muszę czekać 24 godziny na przeniesienie licencji jednostanowiskowej z jednego stanowiska na inne?
- Czy mogę zmienić licencję jednostanowiskową na licencję USB?
- Kiedy zaczyna biec termin mojej licencji czasowej?
- Co to jest licencja jednostanowiskowa?
- Co to jest licencja USB?
- Czy w tym samym czasie mogę korzystać z licencji USB na kilku stanowiskach?
- Co muszę mieć aby aktywować licencję USB?
- Do czego służy pendrive w licencji USB?
- Dlaczego na pendrive nie wyświetla mi się numer klucza licencyjnego?
- Czy muszę posiadać własnego pendriva?
- Zgubiłem (zniszczyłem) pendrive służący jako klucz do licencji. Co mam zrobić?
- Dlaczego muszę płacić za nowy klucz licencyjny gdy zgubię (zniszczę) pendrive?
- Aktywacja starszych licencji dostarczonych w formie pliku licencyjnego
-
Usługi aktualizacji i wsparcia
- Jak aktywować usługę aktualizacji i wsparcia?
- Co to jest usługa aktualizacji i wsparcia?
- Co otrzymuję w ramach usługi aktualizacji i wsparcia?
- Czy w ramach usługi aktualizacji i wsparcia uzyskuję dostęp do wszystkich aktualizacji?
- Jak długo trwa usługa aktualizacji i wsparcia?
- Kiedy zaczyna biec termin usługi aktualizacji i wsparcia?
- Mam licencję wieczystą kupioną jeszcze w firmie GeoX. Czy mam dostęp do usługi aktualizacji i wsparcia?
-
KaliBronek
- Program CAD nie jest rozpoznawany przez program Cubic Orb lub platforma CAD działa niestabilnie
- Szybki kurs obsługi programu
- Określanie punktów dostosowania za pomocą linii
- Określanie punktów dostosowania – szybka kalibracja na siatkę krzyży
- Edycja punktów dostosowania
- Jak edytować raster?
- Problemy z edycją rastra
- Problemy z inwersją rastra czarno-białego
- MicroStation v8 – uruchamianie KaliBronka w trybie zgodności z MicroStation v7
- Problemy z plotowaniem rysunków wektorowo-rastrowych – AutoCAD, IntelliCAD
- Nie widać skalibrowanego rastra (widać tylko ramkę)
- Problemy z formatem TIFF
- Nieprawidłowe rozmiary rastrów, problem z zapamiętywaniem rastrów
- Komunikat “należy odświeżyć raster”
- Obsługa TFW – problemy z plikami georeferencyjnymi
- DesignCAD
-
GoKart
- Program CAD nie jest rozpoznawany przez program Cubic Orb lub platforma CAD działa niestabilnie
- Konfiguracje w GoKarcie
- W programie GoKart nie można wybrać odpowiedniej konfiguracji
- Dostosowanie mapy do wczytanej konfiguracji
- Struktura plików konfiguracji
- Jak zmienić daty w pliku GML?
- Czy program GoKart wykonuje walidację GML?
- Przy eksporcie pliku różnicowego nie tworzy się dodatkowy plik
- Edycja mapy stworzonej w innym systemie
- Automatyczne kartowanie i obsługa współrzędnych
- Brak linii specjalnej w Autocadzie
-
GeoView
-
TranMap
-
Wms2Cad
-
RawGNSS
-
RawGenius
-
QuickGNSS
- Połączenie odbiornika GNSS z programem QuickGNSS
- Ustawienia NTRIP
- Ustawienia pomiaru – wysokość anteny, liczba epok, numer i kod punktu i in.
- Problemy z zachowaniem strzałki bieżącej pozycji i kompasu
- Jak wyświetlić mapę online z serwisów WMS, WMTS, TMS, Google Maps albo Open Street Map
- Jak wyświetlić mapę z pliku DXF
-
Sprzęt
- Jak długo trwa dostawa sprzętu?
- Czy Cubic Orb jest przedstawicielem Satlab w Polsce?
- Czy mogę umówić się na prezentację sprzętu?
- Czy mogę wziąć sprzęt Satlab w leasing?
- Słyszałem, że sprzęt Satlab jest chiński. Czy to prawda?
- Jakie dokumenty otrzymam przy wydawaniu sprzętu?
- Czy na sprzęt Satlab jest udzielona gwarancja?
- Po co mi dokument gwarancyjny?
- Czy Satlab prowadzi serwis na terenie Polski?
- Jakie promocje mogę otrzymać na sprzęt Satlab?
Czy program GoKart wykonuje walidację GML?
Podczas wprowadzania nowych obiektów za pomocą GoKarta, na bieżąco jest sprawdzana prawidłowość wprowadzonych atrybutów. Ponadto podczas eksportu są sprawdzane i automatycznie poprawiane relacje między obiektami.