- 
							        Instalacja
 - 
							        Licencje
- Jak aktywować licencję jednostanowiskową?
 - Jak aktywować licencję USB?
 - Kiedy zaczyna biec termin mojej licencji czasowej?
 - Na ilu stanowiskach mogę korzystać z licencji USB?
 - Co to jest licencja jednostanowiskowa?
 - Na ilu stanowiskach mogę aktywować licencję jednostanowiskową?
 - Czy mogę aktywować licencję na serwerze?
 - Czy mogę przenieść licencję jednostanowiskową z jednego urządzenia na inne?
 - Co to jest licencja wieczysta?
 - Jak długo mam dostęp do usługi aktualizacji i wsparcia przy licencji wieczystej?
 - Kupiłem licencję wieczystą, po wygaśnięciu usługi aktualizacji i wsparcia nie przedłużałem tej usługi. Teraz chciałbym wykupić usługę aktualizacji i wsparcia. Czy mogę to zrobić? Czy muszę zapłacić dodatkowo za czas, przez który nie korzystałem z usługi aktualizacji i wsparcia?
 - Po co miałbym zmieniać licencję wieczystą na czasową?
 - Co to jest licencja czasowa?
 - Czy kupując licencję czasową uzyskuję dostęp do aktualizacji i wsparcia?
 - Jak długo trwa usługa aktualizacji i wsparcia w licencji czasowej?
 - Co zyskuję dzięki usłudze aktualizacji i wsparcia w licencji czasowej?
 - W jaki sposób mogę przedłużyć licencję czasową?
 - Czy mogę przenieść licencję jednostanowiskową z jednego urządzenia na inne?
 - Jak mogę przenieść licencję jednostanowiskową z jednego stanowiska na inne?
 - Dlaczego muszę czekać 24 godziny na przeniesienie licencji jednostanowiskowej z jednego stanowiska na inne?
 - Czy mogę zmienić licencję jednostanowiskową na licencję USB?
 - Kiedy zaczyna biec termin mojej licencji czasowej?
 - Co to jest licencja jednostanowiskowa?
 - Co to jest licencja USB?
 - Czy w tym samym czasie mogę korzystać z licencji USB na kilku stanowiskach?
 - Co muszę mieć aby aktywować licencję USB?
 - Do czego służy pendrive w licencji USB?
 - Dlaczego na pendrive nie wyświetla mi się numer klucza licencyjnego?
 - Czy muszę posiadać własnego pendriva?
 - Zgubiłem (zniszczyłem) pendrive służący jako klucz do licencji. Co mam zrobić?
 - Dlaczego muszę płacić za nowy klucz licencyjny gdy zgubię (zniszczę) pendrive?
 - Aktywacja starszych licencji dostarczonych w formie pliku licencyjnego
 
 - 
							        Usługi aktualizacji i wsparcia
- Jak aktywować usługę aktualizacji i wsparcia?
 - Co to jest usługa aktualizacji i wsparcia?
 - Co otrzymuję w ramach usługi aktualizacji i wsparcia?
 - Czy w ramach usługi aktualizacji i wsparcia uzyskuję dostęp do wszystkich aktualizacji?
 - Jak długo trwa usługa aktualizacji i wsparcia?
 - Kiedy zaczyna biec termin usługi aktualizacji i wsparcia?
 - Mam licencję wieczystą kupioną jeszcze w firmie GeoX. Czy mam dostęp do usługi aktualizacji i wsparcia?
 
 - 
							        KaliBronek
- Program CAD nie jest rozpoznawany przez program Cubic Orb lub platforma CAD działa niestabilnie
 - Szybki kurs obsługi programu
 - Określanie punktów dostosowania za pomocą linii
 - Określanie punktów dostosowania – szybka kalibracja na siatkę krzyży
 - Edycja punktów dostosowania
 - Jak edytować raster?
 - Problemy z edycją rastra
 - Problemy z inwersją rastra czarno-białego
 - MicroStation v8 – uruchamianie KaliBronka w trybie zgodności z MicroStation v7
 - Problemy z plotowaniem rysunków wektorowo-rastrowych – AutoCAD, IntelliCAD
 - Nie widać skalibrowanego rastra (widać tylko ramkę)
 - Problemy z formatem TIFF
 - Nieprawidłowe rozmiary rastrów, problem z zapamiętywaniem rastrów
 - Komunikat “należy odświeżyć raster”
 - Obsługa TFW – problemy z plikami georeferencyjnymi
 - DesignCAD
 
 - 
							        GoKart
- Program CAD nie jest rozpoznawany przez program Cubic Orb lub platforma CAD działa niestabilnie
 - Konfiguracje w GoKarcie
 - W programie GoKart nie można wybrać odpowiedniej konfiguracji
 - Dostosowanie mapy do wczytanej konfiguracji
 - Struktura plików konfiguracji
 - Jak zmienić daty w pliku GML?
 - Czy program GoKart wykonuje walidację GML?
 - Przy eksporcie pliku różnicowego nie tworzy się dodatkowy plik
 - Edycja mapy stworzonej w innym systemie
 - Automatyczne kartowanie i obsługa współrzędnych
 - Brak linii specjalnej w Autocadzie
 
 - 
							        GeoView
 - 
							        TranMap
 - 
							        Wms2Cad
 - 
							        RawGNSS
 - 
							        RawGenius
 - 
							        QuickGNSS
- Połączenie odbiornika GNSS z programem QuickGNSS
 - Ustawienia NTRIP
 - Ustawienia pomiaru – wysokość anteny, liczba epok, numer i kod punktu i in.
 - Problemy z zachowaniem strzałki bieżącej pozycji i kompasu
 - Jak wyświetlić mapę online z serwisów WMS, WMTS, TMS, Google Maps albo Open Street Map
 - Jak wyświetlić mapę z pliku DXF
 
 - 
							        Sprzęt
- Jak długo trwa dostawa sprzętu?
 - Czy Cubic Orb jest przedstawicielem Satlab w Polsce?
 - Czy mogę umówić się na prezentację sprzętu?
 - Czy mogę wziąć sprzęt Satlab w leasing?
 - Słyszałem, że sprzęt Satlab jest chiński. Czy to prawda?
 - Jakie dokumenty otrzymam przy wydawaniu sprzętu?
 - Czy na sprzęt Satlab jest udzielona gwarancja?
 - Po co mi dokument gwarancyjny?
 - Czy Satlab prowadzi serwis na terenie Polski?
 - Jakie promocje mogę otrzymać na sprzęt Satlab?
 
 
Informacje o obiekcie (GetFeatureInfo)
Kliknij Wybór map, aby wybrać odpowiednią mapę, np. Geoportal – Numeryczny Model Terenu – Siatka 1m x 1m.
Wybierz Opcje -> Informacje o obiekcie (GetFeatureInfo)
Kliknij na rysunku miejsce, dla którego mają być pobrane informacje o obiekcie. Funkcja pozwala na wyświetlenie m.in. wysokości z numerycznego modelu terenu lub informacji na temat działki z Krajowej Integracji Ewidencji Gruntów.
